Via een eenvoudig contract kan u altijd terecht bij onze Servicedesk, met een gegarandeerde antwoord- en interventietijd.

Onze IT-medewerkers helpen u de klok rond met hun uitgebreide knowhow en ervaring. U kan bij hen terecht voor de volgende activiteiten:

  • Registreren en kwalificeren van meldingen (cases voor incidenten & service requests)
  • Registreren en kwalificeren van monitoring alerts (cases monitoring)
  • Oplossen van cases door specialisten en/of door derde partijen
  • Beheer en coördinatie van geregistreerde meldingen
  • Opvolging voortgang en communicatie betreffende actieve cases
  • Opstarten escalatieproces bij de respectievelijke verantwoordelijken

Waarom kiezen voor de IT Servicedesk van Orbid?

  • Waarborg de continuïteit van uw organisatie

    Dankzij de Servicedesk van Orbid garandeert u de continuïteit van uw organisatie. Hebt u een probleem, dan proberen we dit zo snel mogelijk op te lossen. Bovendien kan u na het afsluiten van een care contract rekenen op 24/7 permanentie.

  • Kostenefficiënt

    We ondersteunen uw organisatie proactief en proberen de kans op incidenten tot een minimum te herleiden. Zo kan u steeds kostenefficiënt werken.

  • Orbid ontzorgt uw IT-afdeling

    We merken dat IT-afdelingen vaker bezig zijn met brandjes blussen. Tijd die ze vaak nuttiger kunnen besteden, zoals het future proof maken van uw organisatie. De Orbid Servicedesk ontzorgt uw organisatie zodat uw IT-departement tijd kan vrijmaken voor wat echt belangrijk is.

  • Servicedesk voor uw moderne werkplek

    Het Orbid Servicedesk-team beschikt over een gespecialiseerd team voor al uw uitdagingen binnen de modern workplace. Heeft uw organisatie hulp nodig bij zaken zoals Microsoft Intune, Identity management of andere zaken? We helpen u graag verder.

Vraag meer informatie over de Orbid Servicedesk aan