Telavox?

Dankzij onze partner Telavox kunnen wij u iTalk aanbieden. Zij zijn de toonaangevende Scandinavische UCaaS-provider (Unified Communications as a Service) die telefonie, PBX, berichtgeving, virtuele vergaderingen en callcenter samenbrengt in één eenvoudige app.

In het bedrijfsleven betekent dit dat telefooncentrales en telefoonlijnen verdwijnen. IP-telefoons (verbonden met het internet via uw computernetwerk) en virtuele telefooncentrales in de Cloud verbinden zich en versturen uw gesprekken via het PSTN (Public Switched Telephone Network). PC's, smartphones en tablets, maar ook IP vaste lijnen kunnen automatisch werken met de telefonie-oplossing.

VoIP
Telavox UCaaS

iTalk - Een UCaas-oplossing

UCaaS (Unified Communication as a Service) is een cloud gebaseerde oplossing. Het is de telefonie, videoconferentie, chat en het callcenter van uw bedrijf samengebracht in één en dezelfde interface. Bedrijven kiezen meestal voor een UCaaS-platform om hun interne uitwisselingen te optimaliseren en de samenwerking tussen hun verschillende afdelingen en werknemers te bevorderen.

Telavox CCaaS

iTalk - CCaaS

CCaaS (Contact Center as a Service) wordt ook gehost in de cloud, maar de functionaliteiten zijn meer gericht op de buitenwereld, voornamelijk de klanten van het bedrijf.

CCaaS stelt een bedrijf in staat om alle interacties met zijn klanten te beheren via verschillende interne teams, of het nu gaat om het verkoopteam, de klantenservice, de juridische afdeling of het marketingteam. CCaaS onderscheidt zich van UCaaS door specifieke functionaliteiten aan te bieden zoals:

  • Gelijktijdige bewaking van gesprekken (dubbel luisteren),
  • Monitoring en evaluatie van callcenterprestaties,
  • Gebruik van een interactief voice response (IVR) systeem,

Voordelen van iTalk

  • Een app op maat voor hybride werk

    Een app die al uw telefoniebehoeften combineert. U maakt verbinding van waar u maar wilt: kantoor, thuis, op verplaatsing binnen België of in het buitenland. Het enige wat u nodig heeft is internetverbinding: internetnetwerk, wifi, 4G.

  • Totale connectiviteit met uw bedrijfssoftware

    De telefonie-oplossing iTalk kan gemakkelijk gekoppeld worden aan al uw bestaande tools zoals uw ERP, CRM of Power BI met zeer nuttige scenario’s zoals: het openen van het klantendossier zodra het gesprek wordt gevoerd of de automatische doorschakeling naar de boekhouding als het ERP een betalingsachterstand aangeeft, enz…

  • Uitgebreide functionaliteit

    Als administrator, beheert u nu de volledige telefonie: gebruikersbeheer, inkomende oproepen, statistieken,... door middel van één enkel portaal.

    De toegang verlenen voor telefonie, callcenters, gespreksopnamen,... ligt in uw handen. Er is geen externe partij meer nodig om de precieze behoeften van elke werknemer te beheren. Deze aanpak zal de kosten optimaliseren.

  • Flexibiliteit binnen uw organisatie

    Als uw bedrijf verschillende vestigingen heeft, ook in het buitenland, volstaat één Cloud telefooncentrale. U kan gemakkelijk de oproepen overschakelen naar de receptie van een andere locatie, bijvoorbeeld in geval je op vakantie bent in het buitenland.

Neem contact op

Ontdek onze andere diensten