Wat is ServiceNow en waarom deze wijziging?

ServiceNow is een uitgebreide en cloud-gebaseerde IT service management tool om tickets te maken en op te volgen. De tool is geschikt voor kleine en grote organisaties en biedt geavanceerde mogelijkheden op het vlak van integraties en automatisaties.

Het zet Orbid een stap verder op vlak van professionaliteit en kwaliteit van de dienstverlening.

Wat wijzigt er voor onze klanten?

De switch naar het nieuwe systeem zorgt voor enkele aanpassingen:

  • Vanaf 1 december zal u via een portaal zelf uw tickets kunnen aanmaken en beheren. Op die manier willen we het proces van tickets aanmaken tot het oplossen ervan versnellen en vereenvoudigen.

    Ga naar het portaal

    Download de handleiding
  • De opvolgingsmails van de aangemaakte tickets zullen er anders uitzien. Hieronder vindt u een voorbeeld.
ServiceNow - test case

Meer informatie

Hebt u vragen over deze tool? Neem gerust contact op, wij helpen u graag verder.

Modern Workplace klanten:

Contacteer ons

Managed Services Datacenter klanten:

Contacteer ons