Voordelen voor HR-medewerkers, alle medewerkers én de organisatie

Orbot
Orbot

Webinar 'Ontmoet Orbot, jouw digitale HR-assistent'

Dankzij de AI chatbot van Orbid, Orbot, kan u tijd winnen voor uw HR-medewerkers én zorgen voor een hogere tevredenheid bij alle collega’s. U selecteert als HR-medewerker zelf de HR-documenten en policies op basis waarvan onze Orbot vervolgens de antwoorden formuleert.

Aanpak

  1. Intake
    Samen met u bepalen we de doelstellingen voor uw organisatie, overlopen we enkele veelgestelde vragen aan HR en maken we een eerste selectie van de nodige HR-documenten en policies. U kan onze AI chatbot inzetten voor tal van thema’s, zoals HR-administratie, een opleidingsbibiliotheek of evengoed kwaliteitsdocumenten of instructies. Daarnaast bekijken we samen het technische- en securityluik.
  2. Implementatie & testing
    We zorgen voor de technische opzet van de chatbot en zorgen dat de nodige documenten op de juiste plaats komen. We laten een pilootgroep binnen uw organisatie een korte periode testen om te bepalen of de chatbot werkt volgens verwachting.
  3. Lancering
    We bekijken graag samen met u wat er nodig is om de chatbot een goede start te geven binnen uw organisatie.
  4. HR-monitoring & verbeteracties
    Ontbreekt er bepaalde info in de HR-documenten? Zijn er sommige zaken onduidelijk geformuleerd? Zou het nuttig zijn om bepaalde topics intern te verduidelijken? Op basis van data & inzichten uit de gestelde vragen, bepalen we maandelijks 2 à 3 verbeteracties om uw HR-werking en documenten te versterken.
Tijdslijn Orbot

Meer weten?

Klaar om met onze Orbot aan de slag te gaan? Wil u een korte demo en toelichting? Geef ons gerust een seintje, wij helpen u graag verder.

Alle info over onze ondersteuning op het vlak van HR en Software vindt u op onze website.

Contacteer onze experten