Time is money! Zeker voor uw salesmensen die elke dag de baan op gaan om nieuwe klanten te vinden en relaties met bestaande klanten te onderhouden. Een krachtig CRM-systeem die uw sales inzichten geeft en de administratie minimaliseert, is daarbij cruciaal.

Via Microsoft Dynamics 365 Sales, onderdeel van de Dynamics 365-suite, kan u alle informatie over uw contacten binnen uw organisatie centraliseren. Zo kan iedereen efficiënt en doelgericht samenwerken via eenzelfde salesproces en krijgt u een beter inzicht in uw salesorganisatie. Bovendien integreert het naadloos met andere Microsoft-apps zoals Outlook, SharePoint en Power Platform.

Om u te inspireren over deze CRM-tool van Microsoft organiseren we een event op dinsdag 18 april van 9u tot 13u in 3Square Zwijnaarde. Aan de hand van enkele specifieke cases en een sessie van onze partner Microsoft tonen we u hoe u via Microsoft Dynamics 365 Sales uw organisatie naar een hoger niveau kan tillen.

Lees hieronder het programma.

Schrijf u hier gratis in

Programma

9u00 – Ontvangst & ontbijt

9u30 – Intro

9u45 – Microsoft: Vergroot uw klantenbetrokkenheid in tijden van vertragende productiviteitsgroei

‘Work smarter, not harder’ klinkt voor iedere organisatie als muziek in de oren. Toch is het vaak een enorme uitdaging om de arbeidsproductiviteit te verhogen, zeker met afremmende factoren zoals de sterk stijgende index. Zo moeten uw sales professionals vaak met minder middelen trachten de klantenbetrokkenheid te verhogen.

Hoe gaat u hier als organisatie mee om? Yves Kerwyn, Power Platform & Dynamics 365 SureStep Ambassador bij Microsoft, licht graag toe hoe de recentste innovaties binnen Microsoft Dynamics 365 uw sales professionals kunnen helpen om een verhoogde klantenbetrokkenheid na te streven.

10u30 – Pauze

10u45 – Microsoft Dynamics 365 Sales 'Look & feel demo' – Van prospectie tot klantenopvolging

Wat zijn de belangrijkste functies en mogelijkheden van Dynamics 365 Sales? Hoe kan u uw sales-proces optimaliseren en digitaliseren? En hoe werkt Microsoft Dynamics 365 Sales naadloos samen met andere Microsoft-applicaties? Jonathan Henau, Business Analist bij Orbid, geeft u graag een look & feel demo van Dynamics 365 Sales.

11u30 – Inspiratiecase: Optimalisatie van het salesproces bij Moments Furniture

Moments Furniture is een specialist in het ontwikkelen en produceren van zorgmeubilair en het inrichten van volledige zorginterieurs. Met vestigingen in België, Nederland, Frankrijk, Zwitserland en Duitsland bouwden ze een sterk uitgebouwd Europees netwerk uit. Om hun sales optimaal te ondersteunen met Dynamics 365 Sales, deden ze een beroep op de experten van Orbid.

Moments Furniture en Jonathan Henau (Business Analist bij Orbid) lichten graag toe hoe ze dit project samen binnen een korte termijn realiseerden.

12u – Lunch

Datum & locatie

Dinsdag 18 april

3Square Zwijnaarde
Rijvisschestraat 124
9052 Gent

Schrijf u hier gratis in