Hoe werkt ons online onthaal?
-
Bezoekers melden zich aan en af bij de (on)bemande receptie
Bij aankomst meldt een bezoeker zich online aan. Hij vult de nodige gegevens in zoals naam, bedrijf, nummerplaat en contactpersoon. Regelmatige bezoekers kunnen zich versneld aanmelden. De software kan u bedienen met een computer of met touchscreen zoals een iPad. De gebruikte database is een SQL-server. De applicatie kan u ook gebruiken in een netwerk.
-
Realtime overzicht van aangekondigde en aanwezige bezoekers
U hebt altijd een real-time overzicht van wie er in uw bedrijf aanwezig is, inclusief historiek. Heel nuttig, en in sommige sectoren zelfs verplicht, om mee te nemen in uw evacuatieplan. Hierin legt u vast wat er moet gebeuren bij een noodgeval of brand.
-
Koppeling met software, databases en printers
Indien gewenst kan een bezoeker bij aankomst een badge afdrukken. Bij vertrek moet hij de barcode van die badge inscannen. Naast verbindingen met badge-, kaart- en labelprinters kunnen we ook de nodige koppelingen maken met uw bedrijfssoftware of databases. Denk aan de registratie van nummerplaten of herkenningen bij automatische slagbomen.